Nieuwe vice president My Father cigars

Alle nieuwtjes op het gebied van sigaren lees je hier!

Nieuwe vice president My Father cigars

Berichtdoor Don Fernando » wo jul 14, 2010 1:55 pm

My Father Cigars, het productiebedrijf van Don Pepin Garcia, heeft zojuist bekend gemaakt dat ze Jose Ortega hebben aangesteld als nieuwe vice president voor sales. Ortega zal verantwoordelijk zijn voor de verkopen en in-store events in Amerika terwijl John Gonzales zich zal gaat richten op de internationale markt, met name Azie en Europa. Deze veranderingen komen na een strategische verandering voor My Father, die de niet Amerikaanse markt gebruiken om te groeien en om te migreren van de effecten van de steeds hogere belastingen die er in Amerika gaan gelden.

Namens de Garcia familie sprak Janny Garcia "we zijn niet bang voor de toekomst van de sigarenindustrie in Amerika, maar we vonden dat we meer aandacht moesten geven aan de buitenlandse markten waar het roken van een sigaar nog altijd geaccepteerd wordt als tijdverdrijf, met name in Azie."

Jaime Garcia zegt over het aantrekken van Ortega "we hebben veel tijd gestoken in de zoektocht naar de persoon die ons bedrijf naar het volgende niveau kon brengen. Toen we met Jose om tafel zaten zagen we gelijk dat zijn kennis, energie en werklust precies was wat we zochten. Mijn vader, mijn zus en ik waren het er over eens, en we zijn blij dat Jose ons aanbod accepteerde."
'Zeg, het is kwart voor twee, kan het een beetje" aldus Buurman Bolderbast om 1:35
Don Fernando
Site Admin
Site Admin

Voornaam: Ferdinand
Favoriete sigaar: Tatuaje RC233
Padron 40th anniversary maduro
Favoriete manier van decappen: Boren
favoriete knipper: Palio
Aansteek Methode: Torch aansteker

Keer terug naar Nieuws